فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

بدون عنوان

1392/11/10 10:34
نویسنده : مامان نرگس
236 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان مهربون و خوبم یه دنیا ممنون به خاطر محبتهاتون و اینکه جویای احوالمون هستید.

هنوز نتونستم این روزها رو خوب خوب حل کنم و مونده با شرایط جدید کنار بیام و بتونم زندگی

عادیمو ادامه بدم...

هم مهمون داریم و هم هنوز روبراه نشدم. انشاله به زودی میام و همه خاطره های این چند روزو

براتون میگم...

دلم برای نینیهای نازنین تنگ شده ولی وقت نمیکنم بیام به وبلاگها سر بزنم..

به زودی من و فروزانم میایم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان الی و محیا
10 بهمن 92 23:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااام نرگس جونم چشم و دلت روشن ماشالله به جیگر خانوم فروزان خدا حفظش کنه ایشالله زیر سایه ی پدر ومادر بزرگ بشه ببخشید اگه بیای وب ام میبینی که یه دو هفته ای بود که نت نداشتم...و مشغول تولد محیا شرمنده که تبریکم دیر شده...
مامان زینب
11 بهمن 92 19:34
موفق باشی گلم درک می کنیم اولش خیلی سخته ولی مطمئن باش عادت می کنی نازنیت ببوس اینم برا خودت مواظب خودتون باش .
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:10
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 4:11
خداروشكر كه هردو خوبين،.... خواهر طبيعيه يه كم طول ميكشه تا با شرايط جديد وفق پيدا كني.... دوسسسسستون دارم...... مواظب خودتون باش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 20:39
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
گلی
15 بهمن 92 23:13
سلام تبریک میگم امیدوارم قدم فروزان جون پر از خیر وبرکت باشه براتون و زیر سایه پدر و مادر خوشبخت و سربلند بشه از طرف من جیگر خانم رو ببوس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 21:37
سلام نرگس جونم دلم برات تنگ شده بود...... فروزان جونم و حسابي ببوس .... خواهر تورو خدا براي چشمات پيش يه دكتر برو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
17 بهمن 92 13:00
مثل باران دم صبح لطافت داری......مهر می ورزی و در مهر مهارت داری.... چه قشنگ است که در خاطره ات ثبت شده ايم.....که به ولخرجی در عاطفه برما عادت كردي........ سلام من و اوايي اومديم ازتون تشكر كنيم كه به اوايي رأي دادينبا زبون بي زبوني
مامان نرگس
پاسخ
اخه اوایی ما خوشگله خوب...تازه کاری نکردیم...قابل نداشت لی لی جونم
مهسا مامان نورا
18 بهمن 92 0:16
هزار ماشااله به نی نی امون چراغ دلت باشه چقده نازه اسفند واسش دود کن مامانی خصوصی داری
مامان نرگس
پاسخ
ممنون مهسا جون..چشم
میم مثه محیا
18 بهمن 92 8:49
اصلا برای اومدن عجله نکن.عکساشو نگهدار هروقت روبراه شدی همه رو بذار این روزا باید بیشتر ب خودت و نی نی خوشگلت برسی خیلی سخته ولی نرگس جون یادت نره مادربودن چقدر مقدسه دستای نازشو از طرف ببوس واقعا خسته نباشی عزیزم
مامان نرگس
پاسخ
اره میدونم دوست من ...خیلی وقتها به خودم میگم من همش منتظرش بودم پس همه لحظه هاش و سختیهاشو با جون میخرم
مامان فاطمه
20 بهمن 92 17:36
نرگس جون کجایی؟خوبی؟فروزان جونم چطوره؟دلم براتون تنگ شده
مامان نرگس
پاسخ
عزیزم حسابی فروزان خانم روزامو پر کرده...خوبه دخملی...منم دلم براتون تنگ شده...الان بیام یه سری بزنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 1:57
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
مامان الینا
21 بهمن 92 20:33
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک.چه دخمل ناز کوچولویی داری...خدا برات حفظش کنه عزیزم.انشالله که برای همه خوش قدم باشه
مامان نرگس
پاسخ
ممنون عزیزم..لطف داری...انشاله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 12:38
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
خاله
27 بهمن 92 20:04
ای جان دل خدا حفظش کنههههههههههههههههههه
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم عزیزم
مهسا
1 اسفند 92 19:24
اجانم انشاله هرچه زودتر خوب شی عزیزم کوچولوی ناز ت رو ببوس
مامان الی و محیابانو
2 اسفند 92 23:19
سلام خوبین؟ فروزان جونیمون خوبه؟ تونستی رو به راه شی...
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..اره خیلی بهتر شدم..دیگه تقریبا دارم به همه کارام میرسم