فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دخترک سی ماهه من.....

1395/5/2 11:44
نویسنده : مامان نرگس
901 بازدید
اشتراک گذاری

یادش به خیر روزی که اومدی...

سی روزگی تو هم خیلی زود اومد

حتی سی هفتگی

و حالا

سی ماه!!!!

این روزها خیلی زود اومدن و رفتن..خیلی زود گذشت و میاد روزیکه سی سالگیتو جشن میگیری....

روزی میادو میشی سن حالای من و پر میشی از بچه هات مثه حالای من..

روزی تموم زندگیت میشه مثه حالای من... مثه روزهای من، پر از تو

پر از بچگی تو....

تا چشاتو باز کنی میبینی رسیدی به سی سالگی و یادت میاد بچگیهات و

مثه حالای من میگی" یادش به خیر بچگیهام"

دخترم، پس حالا که بچه ای خودت باش و بچگی کن

دخترم، همیشه و همه جا خودت باش و زندگی کن

دخترم، استوار باش و باز هم زندگی کن

استوار باش و بچگی کن

بچگی کن

فقط بچگی کن

شادی کن

امیدوارم بتونم شادی رو بهت تقدیم کنم

دخترم شادترین روزها برای تو............

30 ماهگیت مبارکمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

آیداکوچولو
5 شهریور 95 22:51
سلام فروزان گلی. ۳۰ ماهگیت مبارک