فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دختر کوچولوی من

بدون عنوان

1394/12/11 17:11
نویسنده : مامان نرگس
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

دلمون حسابی برای اینجا تنگ شده بود.این چند ماه خیلی اتفاقات مختلفی افتاد و باعث شد من نتونم خیلی باشم. پست ها رو بخونید کمی از احوالات این چند ماه مطلع میشید.

امروز اومدم جبران کنم و پستهایی که قبلا نوشتم رو بذارم ولی بدن عکس. آخه گوشیم و سیستم مشکل دارن نتونستم عکس بذارم ولی به زودی میام و همه عکسها رو آپ میکنم.

دوستون داریم زیادمحبت

پسندها (2)

نظرات (7)

آیداکوچولو
11 اسفند 94 22:26
سلام فروزان گلی واقعا دلم برات تنگ شده بود خوش اومدی بعد از اینهمه وقت
مامان مهربون
10 فروردین 95 18:09
سلام خوبين همگى؟ دلم خيلى براتون تنگ شده زودتر عکس هاى فروزان جون رو بذارين منتظرتونيم دختر ما هم فقط با کمک راه ميره هنوز راه نيفتاده ايشالا زودتر راه بره
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون به ما سر میزنی... قربونش برم گل دخترمون حتما زود زود راه میفته و کلی بدو بدو مبکنه
مامان مهربون
10 فروردین 95 18:12
راستى ببخشيد يادم رفت عيد رو بهتون تبري بگم سال نوتون مبارک انشاالله هميشه سالم و خوش باشيد
مامان نرگس
پاسخ
سال نو شما هم مبارک دخترای گلتو از طرف من ببوس
مامان مهربون
17 فروردین 95 4:21
سلام چرا ديگه به نظرات جواب نميدى؟؟😞نکنه ديگه نمى خواى وبلاگ فروزان جونو ادامه بدى؟؟؟ما خيى دلمون براتون تنگ شده زود بياين
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..اینطوری نگوو من خیلی خوشحال میشم میای اینجا.. راستش من خودم خیلی وقت نمیذارم یعنی نمیتونم...با سر کار رفتنم وقتم خیلی کم شده و تا میام جلو سیستم فروزان نمیذاره.توی زمستونم هم که نوشتم خیلی درگیریهای متفاوتی داشتم و اصلا وقت ازاد نداشتم...به هر حال شرمنده..توی تابستون حتما جبران میکنم
مامان مهربون
21 فروردین 95 2:55
سلام عزيزم خوبى ؟فروزان جون خوبه ؟ بله ايشالا بدو بدو هم مى کنه ايشالا تابستون حتما پست جديد بذارى ما منتظر هستيم مى دونم چى ميگه مگه مى ذارن بچه هاى الان تازه فروزان جون که بزرگتره ديگه فائزه که هيچى...اصلا نمى ذاره ما به کارامون برسيم دعا مى کنم هر چه زودتر تابستون بشه عطيه هم مدرسش تعطيل بشه بتونه کمکم کنه شما چون شاغلى خيلى سخته حتما نه؟؟؟فروزان رو پيش کى مى ذارى مى مونه اصلا؟ بعد يه سوال به نظرت اگه تا ماه رمضون فائزه رو از شير بگيرم زوده؟الان داره ميره تو18ماه سخته از شير گرفتن بچه؟؟؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...ممنون به ما سر میزنی// انشاله.. فروزان میره مهد....اوایل که شیر میخورد یه کم مامان مامان میکرد ولی الان که عاشق بازی توی مهده....از اولش با محیط خوب کنار اومد و اذیت خاصی نداشت..خداروشکر راضی ام. 5 ماه زودتر.....نمیدونم چی بگم....خیلی ها این کارو میکنن...البته خوبیش اینه که بچه ها زودتر به غذا خوردن عادت میکنن.... بچه ها با هم فرق میکنن...هر بچه ای یه جوره اذیتش...انشاله که فائزه راحت کنار بیاد
همیلا
22 اردیبهشت 95 12:01
ای جانم ماشالله چه دخمر ناناسی هستی شما عشقم
آیداکوچولو
30 اردیبهشت 95 15:08
سلام فروزان گلی دلم برات تنگ شده
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.....منم دلم برات تنگ شده دوست خوبم