فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

دختر کوچولوی من

تولدت دو سالگی عروسکم

1394/11/2 21:42
نویسنده : مامان نرگس
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عروسک قشنگم

دو سال با هم شب رو روز کردیم

دوسال با هم روزمونو شب کردیم

دوساله با هم، کنار هم، روبروی هم، در آغوش هم، دوساله با تو بودم دختر کوچولوی من

دو ساااااااااال، زمانی کوتاه بود برای من، برای عاشقا نه های من

دو سال برای مادرانه های من

فروزانم، روزی که اومدی برای باورکردنی نبود هستی یه دختر کوچولو که نفسش به نفس من بنده

لحظه دیدنت هیچ وقت از یادم نمیره

حس شیرین بودنت

یک سال گذشت و تو تلاش میکردی برای راه رفتن

یک سالگیت چهاردست و پا دوروبرم میرفتی و با خنده هات دلمو میبری به عمق خواستنت

و حالا دوسالگیت اینقده شیرین و دوست داشتنی شدی که دلم پر میکشه برای حرفها و جمله بندیهای جدیدت

توی این دو سال شما بزرگ بزرگ تر و من لبریز نگرانی و هر روز پیر و پیرتر

با هر سرفه تو، با هر زمین خوردن تو، با هر بیرون رفتن تو من پیر و پیرتر میشم

و دوست دارم این حس مادرانه ام رو

دوست دارم دختر کوچولوی من

تولدت مبارک

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امسال تولد فروزان رفتیم مشهد...این اولین سفر فروزان به مشهد و حرم امام رضا (ع) بود و من خیلی خوشحال بودم از این اتفاق. شروع سه سالگی فروزان در جوار حرم بود.

و من از اقا امام رضا سلامتی و خوشی و خشبختی تو خواستم.

روز تولدش رفتیم کاروانسرای بابا قدرت که جای خوبی بود برای یه تولد سه نفره..خیلی خوش گذشت.

از اول فروزان یه نبات رو گرفت دستش و میخوردخنده

 

همچنان دست فروزان یه نبات چوبیه!!!!!!!!!!!!

 

 

هدیه تولدش یه استخر بادی و توپ های رنگی بود که همون جا فروزان کلی با توپهاش بازی کرد...

 

و اینم فروزان با استخر توپش و مرسانا جون.........

 

پسندها (1)

نظرات (3)

آیداکوچولو
11 اسفند 94 22:29
2سالگیت مبارک چه تولد قشنگ وبه یادماندنی کنارحرم امام رضا؛ امیدوارم سالهای سال شاد وسلامت باشی کنارمامانی وبابائی خوش به حالتون که به امام رضانزدیکید
مامان مهربون
20 اسفند 94 1:45
سلام همگی خوبین؟ تولدت مبارک فروزان جونییییی هووووووراااا ببخشید دیر تبریک گفتم مگه این فایزه ما می ذاره خوش به سعادتتون که رفتین مشهد انشالله فروزان جونم همیشه زیر سایه ی مامان و باباش شاد و سلامت باشه تولد 120 سالگیش انشاالله
مامان کارن( رزیتا )
25 اسفند 94 14:05
سلام نرگس جون خوبی عزیزم تولد فروزان گلی مبارک باشه چه خوب که مشهد بودین زیارتتون قبول