فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

خداحافظی با شیر مادر..........

1394/9/18 14:23
نویسنده : مامان نرگس
499 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 18 آذر ماه 94 ، فروزانم 1 سال و 10 ماه و 23 روزته..........

خیلی وقته تصمیم گرفتم تو رو از شیر بگیرم... و فردا آن روز میاد.. امشب آخرین شب واسه شیر خوردن شماست. الان که فکرشو میکنم دلم گرفته و اشک توی چشام نشسته. وقتی فکر میکنم تورو از چیزی که این مدت بهش وابسته بودی و همه زندگیت بوده جدا کنم دلم به درد میاد. درسته شیر دیگه بهت نمیدم ولی مهرم که تموم نمیشه و مطمئن باش بیش از پیش توی آغوشم میفشارمت.

خیلی استرس دارم که چطوری برخورد میکنی و این بحران چطوری میخواد بگذره.. خدایااااااااااااااا کمکم کن. خیلی حالم بده و اصلا اشک امونم نمیده. خدایا کمکش کن تا با وضعیت جدید به خوبی کنار بیاد. فردا روز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن(ع) که به حق ایشون خدایا کمکمون کن.

 

و الان چند روز از 19 آذر میگذره و فروزان از یادگار کودکیش فاصله گرفته. از اونی که فکر میکردم خیلی بهتر بود و فروزان خوب باهاش کنار اومد. اون روز رفتیم گرگان و غروب رفتیم امام زاده و اونجا اخرین شیر رو خورد و رفتیم خونه خاله جون که همون جا با یه گاز و چسب پانسبان کردم و وقتی فروزان شیر خواست بهش نشون دادم و گفتم اوف شده...بعد از اون هر وقت میگفت مَ مَ میخوام میگفتم اوف شده و خودش هم میگفت که اوف شدهف هاپو خورده، پانسبان........ خلاصه تا آخر شب اذیت نکرد ولی نمیدونستم چه طور شب رو میگذرونه........شب روی پا های من و مامانم خوابید. یعنی بیدار میشدو باز تکونش میدادیم میخوابید... با تکون دادن و روی پا تمام شب طی شد..تا صبح ساعت 7 که فکر کنم خیلی گشنه شده بود و چیزی هم نمیخورد خیلی گریه کرد که مامانم بردش بیرون تا آروم شد...دیگه گریه نداشت و همش سرگرمش میکردیم..تا غروب که از خواب بیدار شد و باز گریه کرد که با بردن به بیرون آروم شد و فقط همین دو بار گریه کرد واسه شیر و خوابیدنش که روی پا بود...شب دوم خیلی بهتر بود و کمتر بیدار شد و زودتر میخوابید...خلاصه چند روز گذشت و شبها مدام بهتر میشد و روی پا و گاهی با به آغوش کشیدن میخوابید. گاهی یادش میاد و میگه اوف شده....خوب باهاش کنار اومد خداروشکر

پسندها (1)

نظرات (7)

aylar
8 دی 94 12:40
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
آیداکوچولو
9 دی 94 20:14
سلام فروزان گلی ورودت به مرحله ی جدید زندگیت مبارک باشه مامان منم برای این موضوع خیلی استرس داره ولی مثل همیشه توکلش به خود خدای مهربون وبزرگه دوست دارم
مامان خدیجه
14 دی 94 11:32
سلام خوبی عسلکم بهتر شدی ؟ بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ندا
18 دی 94 6:15
سلام نرگس جون.. خوبی..فروزان جون خوبه... از وقتی این پستو گذاشتی یه دوبار اومدم تا کامنت بذارم ولی کد امنیتیش نمیومد..هرکاری میکردم بالاخره الان موفق شدم...خداروشکر که فروزان جون تونست این مرحله رو پشت سر بذاره... دعاکنید ماهم بتونیم به راحتی این مرحله رو بگذرونیم..هروقت پستی از مادرا میبینم که خداحافظی از شیر مادره کلللللی غصه میخورم..
آیداکوچولو
30 دی 94 17:07
سلام فروزان گلی تولدت مبارک باشه برات بهتریندها رو آرزو دارم
آیداکوچولو
25 بهمن 94 9:06
سلام فروزان گلی دلم میگیره اینقدر دیر به دیر میای اینجا
مامان نرگس
پاسخ
سلام آیدا جونم....قربون دل مهربونت برم عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
4 اسفند 94 12:28
عزیزم مرحله جدید زندگیت مبارک خانوم شدنت مبارک