فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختر کوچولوی من

یه سفر سبز اردیبهشتی

1394/5/1 1:55
نویسنده : مامان نرگس
633 بازدید
اشتراک گذاری

ماه اردیبهشت بهترین ماه ساله واسه من.... هوا عالی، زمین سبز و باطراوت، مخصوصا اینکه ماه تولدم هم هستچشمک

برای من که با نم بارون شمال بزرگ شدم تحمل گرما و خشکی کویر یه کم سخته و رفتن به سرزمین سبزم بهترین سفر دنیاست.

وقتی از شاهرود حرکت کردیم هوا اونقده گرم بود که کولر ماشین رو روشن کردیم ولی وقتی به کوهستان رسیدیم و هرچه به گرگان نزدیک تر میشدیم هوا عالی تر میشد. نسیم خنک جاشو به یه باد خنک داد و بعدش هم یه مه قشنگ...

گرگان هم هوا عالی بود به طوریکه ما توی نم بارون با فروزان رفته بودیم بیرون و کلی زیر بارون دور زدیم. فروزانم علیرغم اینکه خسته بود کلی این طرف و اون طرف رفت. یه روز رو هم به رفتن به مرز اینچه برون و بازارچه محلی و خرید و استراحت در کنار تالاب آلماگل گذروندیم.

خلاصه یه سفر سبز سبز بود.......

ایستگاه اول استراحت ( آخه ما این مسیر 2 ساعته رو با چند بار ایستادن و چای خوردن میگذرونیمچشمک)

 

دلبریهای خانم گل

 

فروزان و همون درخت همیشگی!!

 

فروزان از وزش باد خنک خیلی خوشش اومده بود و حسابی ذوق میکرد.

 

 

 

از دستم فرار میکنه تا نگیرمش بریم توی ماشینآرام

 

ایستگاه دوم : فروزان خسته شده.....

گریه واسه آب........

 

این قسمت اکثرا مه آلوده و خیلی زیباست. این عکس واسه سالهای  قبل و پاییزه. گفتم دیدنش می ارزه..........

 

 

تالاب آلماگل


 

فروان میترسه قدم بردارهغمناک..

 

مسیر بازگشت که خیلی سردتر از مسیر رفت بود........

 

قربون دختر بامحبتمبوس.

 

 

 

مناظر زیبایی که فروزان همکاری نکرد با این زمینه ازش عکس بگیریم خندونک..

 

 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان ندا
4 مرداد 94 16:02
ایشاا.. همیشه به گردش و شادی... یه عالمه بووووووس واسه فروزان جووووون
مامان نرگس
پاسخ
ندا جون بازم نتونستم رمز پستاتونو باز کنم........دوباره سر میزنم بهتون
آیداکوچولو
7 مرداد 94 9:23
واقعا زیبا هم فروزان گلی وهم طبیعت گلستان
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
10 مرداد 94 18:05
واااااااااااای چ عکسای قشنگی گل دختری مثه همیشه مااااه و شیرین بود ایشالا همیشه ب سفر و گردش
nazanin
13 مرداد 94 9:33
سلام دوستم، چه عکسای قشنگی، انشاا... که همیشه خوش خرم باشید. فروزان گلی رو ببوس مراقب خودتون باشید. هزار تا بوس
مامان کارن( رزیتا )
22 مرداد 94 9:39
همیشه به سفر خوشگل خاله