فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

دختر 200 روزه من

1393/5/11 10:34
نویسنده : مامان نرگس
437 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان 200 روزه شده.........هورااااااااااا

 

 

          

 

 

 

هر روز و هر روز و هر روز تکرار میشه و این هر روزها برای من خاطره میشه.....خاطره بودنت... خندیدنت.. ذوق کردنات.... دس دسیهات.... جیغ زدنات....

لحظه هایی که تو هیچ وقت به یاد نخواهی اورد و یه روزی من با دیدن این عکسها همه رو برات تعریف میکنم و اون لحظه است که قطره اشکی از چشام میچکه و میدونم تو هم درک میکنی توی این قطره اشک و بغض مامان یه دنیا حرف واسه گفتن هست.....یه دنیا خاطره و شوق بودن تووووووووو

دخترم عاشقانه دوست دارممحبت

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان مینای آرتین
11 مرداد 93 15:37
دویست روزگیت مبارک عسل خانم... کلاهش ببین چقدر خوشگله...
nazanin
11 مرداد 93 21:37
عزیزممممممممممممممم، وای این دخملمون روز به روز خوردنی تر میشه، یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای عشق خاله
آیداکوچولو
17 مرداد 93 16:18
به به چه خاله جون با ذوقی که حساب تعداد روزها رو هم داره دوستم قدر مامانی ماهت رو خیلی بدون