فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اندر احوالات فروزان گلی 3

1393/4/2 2:09
نویسنده : مامان نرگس
427 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه عروسک مامان به بطری!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیشب بطری رو پایین پاهاش انداخته بود و با هنرمندی تمام با دو تا پاهاش بطری رو بلند کرد و رسوند به دستاش .... واسه اولین بار بود میدیدم با پاهاش چیزی رو بلند میکنه راضی.

 

 

 

 

 

 

 

و البته علاقه عروسک من به خوردن تشک تعویضش........تا میذارمش شروع میکنهدلخور.

 

 

یه روز من و دخملی بیرون بودیم و  واسه اولین بار دخملی رو سوار اتوبوس شرکت واحد کردم. دخملی خیلی خسته شده بود و همون جا توی بغلم خوابش برد.

 

 

عاشق بیرون رفتن شده. تا چادر برمیدارم دست و پا میزنه و تا از در حیاط خارج میشیم لبخند رضایتمندی میزنه.

دیگه حتی واسه نماز هم چادر سرم میکنم ذوق میکنه طفلک.......

اماااااااااااا تا یه ساعت بیشتر اروم نیست و تا خوابش میگیره شروع میکنه به نق زدن و گریه. چند بار رفتیم بازار و من هر بار از بردنش پشیمون شدمخسته . تو خونه باید نازشو بکشی شیر بخوره. حالا تا بیرون میریم یاد شیر خوردنش میفتهشاکی.

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

ابجی سجا
2 تیر 93 22:30
ممنون خاله جونم خيلي خوش اومدين
ابجی سجا
2 تیر 93 22:45
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
nazanin
3 تیر 93 7:52
وای که این دختر عشق منه با این کاراش، عزیزمممممممم، فیگرو نشستنش توی اتوبوس منو کشته، بامزهههههههههههه
مامان کارن
4 تیر 93 8:15
عاشق بطری شدی بلا ؟ اگه مامان چند تا نخود لوبیا بندازه تو بطری که وقتی تکونش میدی صدا بده بیشتر عاشقش میشی
مامان نرگس
پاسخ
چه فکر خوبی میدونی میبینه من با بطری آب میخورم میخواد...منم که از فرط تشنگی چند تا بطری کوچک دارم و مدام میارم و میخورم فروزانم میخواد عقب نمونه
مامان کارن
4 تیر 93 8:17
ای جانم دوست داری بری خیابون نمکی خاله
مامان زینب
19 تیر 93 3:10
خوب دخملمون داره دندون در میاره یه چیزی بدین راحت گاز بگیره جیگرش حال بیاد جیگر من