فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره

دختر کوچولوی من

دخملی تا امروز..........

1393/1/24 0:51
نویسنده : مامان نرگس
825 بازدید
اشتراک گذاری

 

   احساس باغ دارم، احساس نو دمیدن

                  احساس یک پرنده، در اوج پرکشیدن

                                 من عمر این زمینم، آغاز برگ و برکه

                                               در گردش نگاهی، از تو به تو رسیدن

 

     

 

 

               

                                                               

                 

   

               

 

                       

       

                         

                                   

               

 

                

 

                 

                             

پسندها (1)

نظرات (13)

آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:28
اي جونم عروسك
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:28
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
مامان الی و محیابانو
26 فروردین 93 15:02
آفرین نرگسی خوب راه افتادی ها خیلی قشنگن جوووووووووووووووونم فروزانم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی الهام جون...... ما اینیم دیگه
مامان ستاره
26 فروردین 93 21:18
ای جانم فداش بشم من .... چقدر این فرشته ها از نوزادی تا 2 یا 3 ذماهگی تغییر قیافه میدن خدا حفظش کنه ... ببوسش
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم ستاره قشنگمنیننی گلت بیاد همه اینا با تمام وجود حس میکنی
مامان فاطمه
28 فروردین 93 17:51
فداش بشم چقدر ناز تر و ملوس تر شده دخملمون.ببوسش فروزان خوشکلمو
الهه مامان الینا
30 فروردین 93 0:34
سلام عزیزم. چه عکسای خوشکلییییی. فدای تو دخمله کوشولو بشم من. خیلی این روزاشون شیرین و نازه. گل دخملو از طرف من ببوسش.
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 2:38
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان الی و محیابانو
30 فروردین 93 12:19
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک
مامان الی و محیا بانو
30 فروردین 93 18:51
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . . دوست خوبم روزت مبارک
nazanin
7 اردیبهشت 93 12:55
خیلی نازه این دخملمون، الهییییییییییییییییییییییییی با این عکسای بامزه
مامان نرگس
پاسخ
قربونت برم نازنین جونم
nazanin
7 اردیبهشت 93 12:55
عزیزممممممممممممممممممممم، بامزه ی ناز خوردنی،
mojde
9 اردیبهشت 93 11:38
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 10:00
ای جونم...ماشالله به این دخملی ناز و جیگر... دستت درد نکنه نرگس جون...کارت حرف نداره!!!