فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

سفر شهریوری ما..............دریا

1394/7/20 8:07
نویسنده : مامان نرگس
672 بازدید
اشتراک گذاری

این دومین سفر فروزان به دریاست. پارسال مفهوم دریا رو درک نمیکرد اما امسال خیلی بهش خوش گذشت.

مسیر رفتمون از جاده کیاسر بود. هوا ابری، بارونی، جنگل............عالیییییییییی. فرار از گرمای اینجاااااااااااااااا......عالی

 سفربه بابلسر..........

 

توقف برای نهار.... گلزار شهدای روستایی که اسمشو یادم رفتهخندونک...

فروزان کلی بازی کرد.... جای خوب و باصفایی بود در کنار شهدا..........

 

 

 

فروزان عاشق سرسره!!! هر سراشیبی کوچیکی ببینه میره سرسره بازی مثل اینجاآرام خوب بود بازی میکرد ولی سرد بود.......

 

 

 

اینجا هم خانم تمشک میل فرمودن. خوشش اومده بود به من نمیداد....همه رو خودش میخورددلخور.

همه دستها و صورت سیاه شده بودبدبو..

دوروبرش شلوغ بود و حسابی خوش گذشت به دخترم....

هوا عالی بود.............

 

فروزان سوار لنج.........

نگاه کردن به آب دریااااااااا

 

تلاش فروزان برای نشستن بر روی صندلی ...........

بالاخره موفق شدم..........

البته یه بار یه لج بازی کوچولو و گریه هم داشت!!!!!!!!!!!!!!

 

همه عکسهای سفر دستم نبود.....خیلی از عکسها رو با گوشی دایی جون گرفتیم. بعدااااااااااا به دستم رسید میذارم برای گل دخترم.........حتمااااااااااآرام

پسندها (2)

نظرات (7)

مینا بانو
20 مهر 94 10:50
آیداکوچولو
22 مهر 94 22:35
سلام فروزان گلی اول/چقدر خوشحالم که بالاخره به روز کردی وبلاگت رو دوم/خوش به حالت که رفتی دریا وتمشک خوردی وشنا کردی واین نه طبیعت روحنواز دیدی سوم/خدا رو شکر که حسابی خوش گذشته بهت چهارم/منم دقیقا همین شکلی میشینم رو صندلی دقیقا با همین روش! پنجم/امیدوارم همیشه کنارمامانی وبابایی شاد وسلامت باشی
مامان نرگس
پاسخ
سلام دوست خوبم....اره خیلی خوش گذشت.. هنوزم خاطره اش با منه و هر جا اب یا دریا ببینم میگم دریااااااااا بعدا میاد مامانیم و میگه چرا چند وقته کم رنگیم
مامان مهربون
25 مهر 94 15:32
سلام خوبین همگی؟ دلم واستون تنگ شده بود اومدم بهتون سر بزنم خیلی سرم شلوغ شده از دست این دخمله همیشه به سفر نی نی مام دندون در آورده دیگه یواش یواش دارم نگران میشم... آخه هنوز هیچ کاری نمیکنه الان ابان میشه 1 سالش اما هنوز هیچ کاری نمیکنه دکترم که رفتم گفتن اشکال نداره ولی خب بازم نگرانم چی کار کنم؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.........خوبید همگی؟ خوشحالم به ما سر زدی یعنی چی هیچ کاری نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه کارایی انجام میده؟ مرکز بهداشت مگه تحت مراقبت نیست؟ حتما چیزی نیست که دکتر گفته نگران نباش نگران نباش دوستم
مامان کارن( رزیتا )
4 آبان 94 9:52
سلااااااام نرگس جونم همیشه به سفر ای جان منی فروز بلا با اون تمشک خوردن و تلاشت برا نشستن رو صندلی
مامان اهورا (نرگس)
11 آبان 94 17:38
عزیز دلم....خانومی شده واسه خودش... همیشه به سفر و تفریح نرگس جون...
آیداکوچولو
22 آبان 94 9:39
سلام فروزان گلی خوبی دلم برات تنگ شده مواظب خودت باش این روزای سرد سرما نخوری
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم..........قربونت برم...منم دلم برات تنگ شده دوست خوبم چشممممممم ولی خیلی این روزها مریض شدم
مامان مهربون
8 آذر 94 13:14
سلام خوبی مامان فروزان جون؟ فروزان خوبه؟ دلم برای عکسای فروزان جون تنگ شده میام به وبلاگتون سر می زنم اما میبینم هنوز هیچ مطلبی نداشتید نی نی ما هم یواش یواش یه کارایی رو داره انجام میده خدا رو شکر
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم....ممنون به یاد ما هستی دخملیها خوبن؟ قربون فائزه جون که داره کم کم خانم میشه سعی میکنم مطلبهامو کامل کنم و زود زود بذارم