فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

فروزان و ماهی ها

1394/1/17 1:45
نویسنده : مامان نرگس
594 بازدید
اشتراک گذاری

فروزان و به قول خودش " ما "

 

 

 

 

فروزان عاشق ماهیها شده.... همش میگه " ما " و باید ببریش پیش ماهیها.

توی تلویزیون هم که میبینه شروع میکنه به " ما " گفتن!

دایی جونش که اینجا بود همش میگفت " دا " " ما "( دایی ماهی ) و اشاره میکرد که ببریش بیرون.....

 

اینم تنگ ماهی...........

و آخرش میشه این.......غمگین

 

اینجا دیدم دستاشو خیس میکرد و میزد به سر بابایی که هواسش به تلویزیون بود ..خندونکزبان

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان مینای آرتین
17 فروردین 94 14:05
جانم فروزان عسلی خاله قربونت بره که وقتی عکسهات میبینم فکر میکنم پیش خودمی... ماهی کوچولوی تپلی قرمز
آیداکوچولو
18 فروردین 94 17:10
آخ جون ما ما ما یه عالمه ما چه ماهای خوشگلی چه حوض خوشگلتری
setareh
19 فروردین 94 20:55
یادش بخیر الان حوض تو حیاط کم پیدا میشه .. من خیلی حوض دوست دارم .. الهی این وروجک و ببین دوست دارم حسابی بچلونمش مامان نرگس خودت از قول من این کارو بکن یه بوس محکم بده بهش از طرف من آی آی دخمل شیطون دست میکنه توی تنگ .. یعنی وقتی هم که به سر بابایی می مالید باز بابایی هیچی نمیگفت منم ماهیام هنوز زنده ان دوستشون دارم انگار داشتن یه موجود زنده تو خونه خیلی تو روحیه تاثیر داره من هر روز یه دونه برنج پخته رو ریز میکنم براشون میریزم همچین میخورن روز اولی که ریختم عکس العمل نشون ندادن ولی بعد چند ساعت که رفتم دیدم نیست همشو خوردن ولی از فرداش تا برنج و مینداختم به پایین نرسیده میخورنش