فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

دختر کوچولوی من

بهار با تو زیباتر است........

1394/1/2 17:57
نویسنده : مامان نرگس
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

بهار اومد. فصلی که من عاشقشم.

عاشق برگهای سبز و تازه ای که روی درختها میشینه.

عاشق شادی و شور بین آدمها.

عاشق شکوفه های سفید و عطر بهارنارنج.

عاشق یه روز پر طراوت بعد یه روز بارونی ...

عاشق روزهای مهربونی که این روزها بیشتر میشه حسش کرد.

 

و امسال دومین بهار من و توست. اره دخترم امسال باز هم با وجود تو من بهاری ترم. بهار من یه رنگ و بوی دیگه گرفته. دو ساله که تو هستی و از خدا میخوام سالهای زیادی رو در کنارت بهارو حس کنم........

 

بهار خونه ما عیدت مبارک... بهارت مبارک... سال نو مبارک

 

 

فروزان و هفت سین زیبای خونه عمو جون

 

فروزان و باباجی مهربونش

 

امیدوارم همیشه سبز و دلت بهاری باشه شکوفه قشنگم

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

آیداکوچولو
3 فروردین 94 20:57
سلام فروزان گلی وخاله نرگس عزیزم سال نو شما مبارک بهارتون و همه ی فصل ها ولحظاتتون سبز وزیبا
setareh
4 فروردین 94 17:09
سال نو مبارک عزیز دلم .. انشاالله همیشه . همیشه بهاری باشید
setareh
4 فروردین 94 17:10
ای جانم عروسکاشو و دور نشونده چقدر باحاله این دخمل دارن با هم آجیل میخورن
مامان مهربون
8 فروردین 94 19:27
سلام همگی خوبین؟ سال نوتون مبارک باشه حسابی فروزان تو عید کمکتون کرده هاااا کارهای جدیدشم مبارک چه کارهایی رو یاد گرفته دخمل نازنازی !
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.....ممنون ما خوبیم..شما خوبین؟؟؟؟ سال نو مبارک..... انشاله سال خوبی پیش رو داشته باشید. دخملیها رو ببوس ممنونم عزیزم
√بهار مامانه برسام
10 فروردین 94 4:54
دوست خوبم سلام سال نو مبارک امیدوارم امسال سال رسیدن ها و نو شدن ها و برآورده شدن ها باشه براتون خدا حفظش کنه فروزان خانم رو ماشالله چقدر بزرگ و خواستنی شده امیدوارم همیشه در کنار هم خوب و خوش و سلامت باشید و در پناه خدای مهربان تمام لحظاتتون سرشار از عشق و امید و سلامتی باشه براتون از صمیم قلب در این آغاز سال و فرصت نو شدن ها بهترین ها رو و حول الحالنایی دیگر خواستارم موفق و پیروز باشی دوستم
مامان مهربون
12 فروردین 94 15:50
سلام ممنون ما خوبیم ممنون نرگس جون شما هم سال خوبی داشته باشید چشم شما هم فروزان جونو ببوس
مامان مینای آرتین
14 فروردین 94 0:59
عیدت مبارک فروزان خوشگلم... آرزو میکنم سال پر برکت و آرام و شادی داشاه باشه عشق خاله