فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

اولین گام های فروزان

1393/11/30 0:42
نویسنده : مامان نرگس
387 بازدید
اشتراک گذاری

 27 بهمن ماه، فروزان توی 1 سال و 1 ماه و 3 روزگیش اولین قدمهاشو با میل و اراده خودش برداشت.

البته قبلا با تشویق چند قدمی راه میرفت یعنی از 10 بهمن، اما حالا با میل خودش راه میره.

 

 

اولین قدمهایی که برداشتی شور و اشتیاق هم به وجودت قدم گذاشت و شادی توی وجود من .......

انگار همین دیروز بود که نشستی، چهاردست و پا رفتی و من با شوق، بزرگ شدنتو به تماشا نشستم.

چقدر منتظر بودم ببینم داری دنبال من چهاردست وپا میری و باز هم منتظر که روی پاهات واستی.

 وقتی آروم بیدار میشدی، از صدای ساییدن پاهات روی فرش غرق شوق میشدم برای به آغوش کشیدنت.

همیشه از دیدن زانوهای قرمز رنگت دلم میلرزید و از ترس به زمین افتادنت وجودم شعله میکشید.

و امروز داری راه میری و باز هم بزرگ و بزرگتر میشی و من با هر لرزش پاهات پیر و پیرتر.........

خدا رو شکر که هستی و از بودنت جون دوباره ای میگیرم.

 

 

مبارکت باشه لحظه های شاد گام برداشتنت.

گامهایت استوار عروسک کوچولوی من.

 

 

دخترکم، قدمهاتو محکم  بردار. توی گذر زندگی باید اونقده قوی باشی و گامهای بلندی برداری که زمونه نتونه تو رو ا پا دربیاره. به من و بابایی تکیه کن و با امید به خدا تو لحظه لحظه های زندگیت قدم بذار و پرواز کن. پرواز کن به سمت همه روشناییها.

پسندها (3)

نظرات (12)

مامان مینای آرتین
4 اسفند 93 23:24
به به مبارکه عزیزدل خاله ان شالله قدم های بزرگ زندگیت فروزان جان
مامان کارن( رزیتا )
5 اسفند 93 11:43
مبارکه عزیزم خصوصی داری نرگس جون
مامان ندا
5 اسفند 93 13:41
اولین قدم برداشتنت مبارک فروزان کوچولوووو عزیزدلم همونطور که مامان هنرمندت خییییلی زیبا گفته ایشا.. همیشه محکم و استوار قدم برداری
setareh
6 اسفند 93 1:38
به به مبارکه عزیز دلم انشاالله تا همیشه و همیشه قدم هایی محکم و استوار برداری و به موفقیت های روز افزون برسی عزیز دلم .. نرگس جون امیدوارم در سایه خداوند متعال همیشه در کنار دخترتون شاد و خوشبخت و سعادتمند باشی.. و دختر گلت به بهترین ها برسه بهترین هایی که خدا براش رقم میزنه عزیزم
آیدا کوچولو
6 اسفند 93 13:40
سلام سلام مبارک ومبارک وخیلی خیلی زیاد زیاد مبارک از حالا به بعد خیلی راحت تر می تونی به همه جا سرک بکشی وهر شیطنتی رو خیلی راحت تر از قبل انجام بدی عین خودم راستی دم پائی های ناز وخوشگلت رو هم دیگه می تونی بپوشی فقط خیلی خیلی مواظب باش که هیزمین نخوری وخدای نا کرده پاهای نازت درد نگیرن
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
7 اسفند 93 20:46
مبااااااارکا باشه ناااازی گل دخترمون خانومی شده واسه خودش این تابسون دیگه دامن و پیرهنای خوشگل ب تنش قشنگتر معلوم میشن
خدیجه
9 اسفند 93 11:42
نی نی کوچولو راه افتاده چندتا قدم جلو می ره خنده داره رارفتنش چون که تلو تلو می ره مامان جونش خوشش میاد کف میزنه برای اون می خواد یه جفت کفش بخره برای هردوپای اون اولین قدمهات مبارک خوشگل خانوم
مامان مریم
11 اسفند 93 19:08
ای جااانم قربون اون قدماش بشم من... ایشالا هر قدمی که تو زندگیش ورمیداره پر از خیر و موفقیت باشه براش..
آیداکوچولو
13 اسفند 93 22:05
سلام خاله نرگس وفروزان گلی خسته ی خونه تکونی وکارای "عیدعید"نباشین
setareh
16 اسفند 93 9:50
خصوصی
setareh
22 اسفند 93 17:58
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم .. خوبین ؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام ستاره جان ....ممنونم
آیداکوچولو
24 اسفند 93 8:23
سلام فروزان جونم تقویم تبریک عید عید به دستت رسید؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم.........بلههههههههه همین الان دیدم..........واااااااااااای محشره ... ممنونم آیدا جونم ممنونم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااا