فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دختر کوچولوی من

عکسهای گوشی زندایی جون

1393/11/27 17:27
نویسنده : مامان نرگس
1,690 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینجا فروزان واسه اولین بار برف دیده....

 

 

این لباس زنبوری قشنگ،  هدیه دایی جون و زندایی واسه جشن دندونی فروزان

 

فروزان توپولو.......... مهر 93

 

بعد یه حموم داغ داغ..... قربون یه قطره اشکت عزیزممم

 

  مهر 93

 

 

 

 

 

 

 قربون لبخند نازت!!!!!!!!

 

 

 

 

 

         

مراحل رفتن پیش دایی.........روزهایی بود که فروزان تازه میخواست واسته!!!!

 

 

ای جانمممممممممم بوس

 

 

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (19)

محمد
28 بهمن 93 9:42
فروشگاه اینترنتی تلیپ سبدهای پذیرایی زیبای unique در سایز های مختلف با قیمت های مناسب هدیه ای بسیار زیبا و کاربردی جهت منازل شما و عزیزانتان.
مامان ندا
28 بهمن 93 12:05
چه عکسای ناااازی برای منم پیش اومده که عکسای صاینارو توی گوشی اقوام دیدم وبااینکه این همه خودمون ازش عکس میگیریم باز برامون جالبن.. منم دارم عکسای صاینارو از گوشی های دیگران میگیرم تا ان شاا.. توی یه پست بذارم فروزان جونم
مامان نرگس
پاسخ
مرسی عزیزم اره خیلی خوبه این کارو بکنی جالبه
setareh
29 بهمن 93 15:56
الهی من فدات شم چه عکسای نازی .. فدای اون خنده ها و لبخند های زیبات عزیزم ... انشاالله همیشه خندون باشی گل من .. اینقدر دلم میخواد محکم ببوسممت .. مامانش از قول من این کارو بکن خیلی جیگری عزیزم .. مامانی اسپند یادت نره ها
مامان نرگس
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم..الهی همیشه زنده باشی ممنونم ستاره جان
setareh
29 بهمن 93 15:57
دست زندایی هم درد نکنه با این عکس های خوشگل
مامان مینای آرتین
29 بهمن 93 23:30
به به چه خانمی، هزار الله اکبر به فروزان توپولی لپ قرمزی.... خیلی خوشگل شدی زنبور عسل خاله
مامان نرگس
پاسخ
متشکرم خاله جونم
setareh
30 بهمن 93 0:24
برو خصوصی
setareh
30 بهمن 93 0:45
خصوصی داری عزیزم
setareh
30 بهمن 93 0:46
وای نرگس جون یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم اونی که رمز داره رو تایید نکن
مامان نرگس
پاسخ
میدونی ستاره جون من اصلا نمیتونستم هیچ رمزی رو وارد کنم....مشکل چی بود نمیدونم اره عزیزم بهم داده بودی
مامانی تبسم
30 بهمن 93 8:43
ای جووونم ماشاالله به دخمل خوشگلمون با این عکسهای قشنگش خدا حافظ و نگهدارش باشه
آیداکوچولو
30 بهمن 93 16:01
به به سلام چه عکسای قشنگ ومتفاوتی جالب بود عکس برفیت خیلی قشنگه لباس زنبوریتم خیلی خیلی نازه زن دائی ها همشون مهربونن فروزان جون مگه نه!؟
مامان نرگس
پاسخ
سلام ایدا جونم.....اره دوست من زنداییهای منم خیلی خوب و مهربونن...
مامان مهربون
1 اسفند 93 15:56
سلام عزیزم حالت خوبه؟فروزان جونی خوبه؟امیدوارم که همگی خوب باشین تو این یه هفته ی اخیر نی نیمون می خواد بشینه هی زور میده که بلند بشه بشینه ولی خیلی دردسر داره چون هی نق می زنه و گریه میکنه همش می خواد یکی راش ببره فروزان هم همین جوری بود؟ چند ماهگی نشست؟به نظرم این 6 ماهگی بشینه خیلی عجله داره بلند شه فروزان رو از طرف من یه بوس بکن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...خوبی؟ ممنونم ما هم خوبیم.....دخملیها خوبن؟ نه این سنه خوبیه فروزانم 5 ماهش تموم شد میشست...... البته فروزانم دوست داشت راش ببری ولی نه خیلی زیاد..... دوست داشت کنارش بشینیو باهاش بازی کنی مممنونم نیین رو از طرف من ببوس
nazanin
2 اسفند 93 13:56
سلام دوستم، خوبی عزیزم؟ ای جووووونم به این فرشته ناز و دوست داشتنی، هزارماشاا...، از طرف من یه عالمه ببوسش، مراقب خودتون باشین، دوستتون دارم یه عالمه، بوس بوس
مامان مهربون
2 اسفند 93 20:29
سلام ممنونم ما هم خوبیم دستتون درد نکنه بابت جواب اینم دوست داره یکی پیشش بشینه و باهاش حرف بزنه چشم می بوسم ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
3 اسفند 93 9:22
جااان دلم هزار ماشالله خیلی ناز و خواستنیه فروزان گلی
مامان راضیه
3 اسفند 93 18:10
مامان کارن( رزیتا )
4 اسفند 93 8:03
عزیززززززم چه عکسای خوشگلی دست زندایی جون درد نکنه
مامان مریم
11 اسفند 93 19:14
ای جوووون قربون اون لپای توپولوت بشم من لپ گلی
شادی( دختردایی عرفان)
19 اسفند 93 18:37
چه قدر اون کلاه رنگیه بهت میاد خاله جون...عشیشم..
مامان مهربون
24 اسفند 93 20:35
سلام همگی خوبین؟فروزان جون خوبه؟ راستی پیشاپیش عیدتون مبارک باشه سال خوبی رو براتون آرزو می کنم نینیمون تازگیا دستشو دراز میکنه تا اسباب بازیاشو بگیره بازم بهتون سر می زنم فروزان خوشگلرو از طرف من یه بوس بکن
مامان نرگس
پاسخ
سلام عزیزم...ما خوبیم شما خوبید؟ ممنونم سال نو شما هم مبارک... امیدوارم در کنار هم خوش و سلامت باشید عزیزم فائزه جون منتظرتیم باز هم بیا به ما سر بزن گلم