فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

خبر خبر خبر!!!!!!!!!!

1392/10/30 23:26
نویسنده : مامان نرگس
308 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من به دنیا اومد.......................

ساعت 15 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 25 دی 92 عروسک من دنیای منو روشن کرد.

 

اینم عکس دخملی من ماچ  فروزان خانم

 

روز اول....

 

 

امروز یعنی روز ششم......

 

 

دخملی سه شب بیمارستان بستری شد چون همون روز اول زردی گرفت..خداروشکر الان خوبه..انشاله که دوباره برنگرده.....

بعدا سر یه فرصت مناسب میام و همه لحظه هامونو اینجا ثبت مبکنم...

 

خاله ها ممنون که به یادمون بودید و منتظرتون گذاشتیم. برای همتون دعا کردم و به یادتون بودم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

nazanin
1 بهمن 92 7:59
سلام دوستم، تبریکککککککککککککککککککککککککککک خیلی دخترت نازه، وای لباشو ببین چه نازه، نرگش جونم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم، انشاا... حالشم زودی خوب میشه و زردش دیگه بر نمیگرده نگران نباش، الهییییییییییییییییییییییییییییییی، عزیزممممممممممممممم، شبیه کی شده؟
مهسا مامان نلی
1 بهمن 92 12:08
اخی عزیزم.قدمش مبارک باشه و زندگیش پر از لبخند و برکت.مامانی تبریک میگم خدا حفظش کنه
میم مثه محیا
1 بهمن 92 12:56
واااااااااااااااااااااااااااااای ناااااااااااااااازی مبارکت باشه عزیزم
میم مثه محیا
1 بهمن 92 12:57
خدا حفظت کنه فروزان خانوم مادر شدنت مبارک باشه نرگس جون عزیزم واقعا خوشحال شدم فروزان عزیزمو از طرفم روی دستای خوشگلش ببوس ب دنیا خوش اومدی عزیزدلم
میم مثه محیا
1 بهمن 92 12:59
نرگس واقعا خوشحال شدم حتما اینروزا حسابی سرت شلوغه هروقت فرصت کردی بیا و همه رو واسمون تعریف کن ببینم گل دخترمون آرومه یا گریه میکنه. خیلییییییییی خوشحالم ک ب سلامت فارغ شدی و یه فرشته ی خوشگل ب دنیا اضافه شد
مامان زینب
1 بهمن 92 16:32
وای عزیزم خدا الهی قربونش برم تولدش مبارک خیلی نازه چقدر منتظر بودم تا عکسش ببینم نرگس جون خودت خوبی عزیزم می دونم الان نمی شه ولی به محض این که تونستی بازم بیا عزیزم و بهمون بگو چه حسی داری و چی کار می کنی .
مامان ستاره
1 بهمن 92 22:09
مبارکه عزیز دلم چه ملوسه خدا حفظش کنه گلم ....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 4:57
اي جونم خاله فدات شم الاهي
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 4:58
خواهر خداروشكر كه هردوسالمينهزارماشالله چشم بد ازش دور انشالله
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
2 بهمن 92 5:01
خواهر قدم نو رسيده مبارك باشه انشالله ..... زودي بيا با عكس هاش و خبراي خوب.... خداروشكر كه زردي اش رفع شده
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 16:16
دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت! ببخش مرا مادر...
مامان فاطمه جـونی
2 بهمن 92 17:02
مبارک باشه عزیزم نرگس جونم... وای نگاش کن چقده نازه...منتظرتیم تا بازم بیای و از خودت و زایمانت بگی؟بالاخره طبیعی زایمان کردی؟زود بیا واسمون تعریف کن... خوش اومدی فروزان خانوم به این دنیا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:34
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:35
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامی سارا
6 بهمن 92 10:12
الهی فدای ناز خابیدنش بشم نرگس جون امیدوارم خودت زودتر بهبود پیدا کنی از این دخملی برامون مطلبای قشنگ بزاری یه سری به من بزن عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 بهمن 92 4:57
سلام نرگس جونم خوبي؟؟؟ فروزان جونم خوبه،؟؟؟؟ بيا با عكس هاي جديد دخملي ديگه.... دلم براتون تنگ شده
مامان کارن
9 اسفند 92 12:34
ای عزییییییییییییییییزم خوش اومدی دخمل کوچولوی نازنازی - تولدت مبارک
مامان نرگس
پاسخ
ممنونم خاله جونی
مامان اهورا(نرگس)
14 اسفند 92 16:41
قدمت مبارک فروزان جونم....خوش اومدی به دنیای خاکی... نرگس جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم تبریک می گم...
مامان نرگس
پاسخ
یه دنیا ممنونم نرگس جون...به ما لطف داشتی