فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

دختر کوچولوی من

یلدای 95

1395/10/3 17:29
نویسنده : مامان نرگس
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبر این است که یلدا خانم
آخرین دختر آذر بانو
نوه دختری حضرت پاییز قشنگ
دل سپرده به یکی از پسران ننه سرمای بزرگ!
کرده پیراهنی از برف به تن،
می رود خانه ی بخت.
الهی بختش قشنگ

یلدا مبارک. 🍉

 

یلدای امسال پرشور و گرم و پر از خوراکیهای رنگارنگ در کنار خانواده خیلی خوش گذشت

انشاله همیشه همیشه دل همگی شاد وتنشون سالم باشه.....

 این سومین یلدای دختر کوچولوی من بود

 

 

 

 

 

و آخر شب هم بارش برف دل همگی رو شادتر کرد.

رفتن به خونه زیر بارش برف خیلی زیبا و رویایی بود.....

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

آیداکوچولو
3 دی 95 20:28
سلام فروزان گلی وخاله نرگس مهربونم حوشحالم که یلدای قشنگ وگرمی رو گذروندید امیدوارم مبارک بوده باشه ویه زمستون شاد رو پیش رو داشته باشید دلم براتون تنگ شده بود خوشحال شدم که مطلب گذاشتید
مامان نرگس
پاسخ
سلام ایدای عزیزم.....قربون دل مهربونت برم من....چشم عزیزم بازم مطلب میذارم
آیداکوچولو
3 دی 95 20:30
راستی امسال کلا برف وننه سرما کوچ کرد به سرزمین شما
مامان نرگس
پاسخ
روز اول زمستونو ما با برف شروع کردیم خداروشکر