فروزان کوچولوی منفروزان کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دختر کوچولوی من

دختر کوچولوی من یک ساله شده..... هورااااااااااا

1393/10/25 0:15
نویسنده : مامان نرگس
4,665 بازدید
اشتراک گذاری

     

 

خدا جون دخترم یک ساله شده....همون دختر کوچولویی که مثه همچین روزی توی آغوشم بود و منم از عشقش لبریز بودم. همون دختر کوچولویی که گریه هاش دلمو میلرزوند و منتظر بودم تا برام یه لبخند کوچولو بزنه. همون نینی کوچولو که برام زیباترین و عاشقانه ترین لحظه هارو ساخت. خدایا شکرت.....

 

تولدت مبارک دختر کوچولوی من

 

 

یک ساله خورشید با صدای تو طلوع میکنه و شب با لالایی من پررنگتر شده.....

یک ساله که مهربونی توی خونمون جاریه و من هر روز دنبال لحظه های پاک کودکی تو میگردم...

یک ساله نفس تو به من بنده و نفس مامان و بابا به نفس تو.....

یک ساله بهترین ملودی دنیا شده صدای خنده تو.... حتی گریه های شبانه تو....

یک ساله یه عشق پاک و بی آلایش با تموم سادگیش پا گذاشته توی خونمون....

 یک ساله به معنای واقعی مادرم. حسی که بودن تو به من بخشید....

یک ساله که تو هستی........

 

 

25 دی 92 شده بهترین روز زندگیمون. روزی که فرشته کوچولوی من اومد.......

 

         

      

حالا همون فرشته کوچولو خانمی شده برای خودش و شور زندگی رو توی خونمون آورده.....

 

   

 

 فروزان روزی که اومدی دنیای من غرق شادی شد. یه شادی واقعی و وصف نشدنی. شادی که نمیتونم با هیچ واژه ای بیان کنم. فقط میتونم بگم خیلی خوشحالم که هستی. خیلی خوشحالم که غرق شادی و سلامتی هستی. دوست دارم عروسک قشنگ من.بوس

 

نیما یوشیج در تولد یک سالگی پسرش نوشت:

پسرم یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی.

زین پس همه چیز جهان تکراریست،

جز محبت و مهربانی.....

 

دخترم، با تو عشق واقعی رو فهمیدم. مهربونی و گذشت توی وجودم شعله کشید. قدر خودتو بدون که چقدر پاک و عزیزی. همیشه عاشق باش. عاشق همه خوبیها.......

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (15)

مامان مهدیس
23 دی 93 17:41
تولد یکسالگیت مبارک خانومی مامانش از این به بعد لذت داشتنش بیشتر میشه راه میره برات که بهترین مرحله است واست حرف میزنه . همدم روز و شبت میشه خدا واست همیشه حفظش کنه
setareh
23 دی 93 19:36
سلام به نرگس جون عزیزم و فروزان گلم ... به به مامانی دو روز زودتر به پیشواز تولدت رفته عزیزم و این یعنی پر از شور و شوق وصف نشدنی ... تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک مبارککککککک مممممببباااااارررکککک توللللددددددددتتتتتتتتتتتت مبارک بیا شمع هارو فوت کن تا صد سال زنده باشی ... انشاالله عروس بشی و خوشبخت و سعادتمند بشی عزیز دلم ..
خدیجه
24 دی 93 7:34
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای مابمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم
خدیجه
24 دی 93 7:35
.نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد. امروز روز توست… تولدت مبارک
خدیجه
24 دی 93 7:39
امیدوارم شمع عمرت هزاران سال فروزان باشد فروزانم تولدت مبارک
آیداکوچولو
24 دی 93 15:20
سلام دوست کوچولوی نازم فروزان ناز کوچک تولدت مبارک بهترین ها رو برات آرزو دارم
مامان آیدا
24 دی 93 15:24
سلام فروزان نازم قربون اون نگاه معصوم وپاکت بشم الهی تولدت مبارک باشه گلم امیدوارم در پناه خدای مهربون وزیر سایه ی مامان وبابا ی ماهت همیشه شاد وسلامت وسعادتمند باشی
کوثر
25 دی 93 9:35
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان کارن( رزیتا )
25 دی 93 10:28
تولدت مبارک عزیززززززززززززززززززززززم
مامان اهورا (نرگس)
25 دی 93 16:14
عزیز دلم ماشالله!!!!!!تولدت مبارک. اصلا باورم نمیشه یک سال گذشته!!!!
مامان ندا
25 دی 93 19:00
تولدت مباااااااااااارک فروزان جونم امیدوارم تولد ۱۲۰ سالگیت.. وایشاا.. سایه پدرو مادر مهربونت سالیان سال بالای سرت.. میبوسمت گل خاله راستی نرگس جون بابت انتقال پیامت ممنون عزززززیززم
آیداکوچولو
25 دی 93 19:29
تولد تولد تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک الهی زنده باشی 100 سال پاینده باشی
✿فاطمه✿(مامان محیا)⚛
25 دی 93 23:39
تولدت مبارک عزیزدلم ایشالا صد و بیست ساله شی
مامان مینای آرتین
27 دی 93 23:44
عزیزم، خانمم، خوشگلم تولدت مباارک گل نازم ان شالله صد و بیست سااااااااااله بشی فروزان خانم
بهار
10 شهریور 97 8:46
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای مابمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم